Buscar este blog

domingo, 26 de junio de 2011

Amb un gosset i un gatet (Sistema nerviós, sentiments i un gos)

Ella passetja en dromedari y te un novio atlètic, que, ni fuma ni beu, la porta de viatge , l’acompanya, on ella vol, no són dos són sol un, y ella és el meu amor, ell sap tots els seus secrets, jo tan sols un poquet, l’acompanya de la ma a comprar-se algún vestidet i jo hem lie un porret, per oblidar un ratet, i se que li agraden, li fascinen els gatets, i a mi també i m’apasiona la idea que d’ací un temps, els dos junts cuidem un gatet y un gosset.
sona cursi però estic penjat i ja fa temps, no se que fer, repasar la fantasia inventant moments o asumir d’una vegada la realitat, que ningú s’enamorarà d’aquest penjat ,si no és ella no crec que trobe altra possibilitat, i és imposible que és cuine en mi, en la meva ment uns altres sentiments, ja hem sobra panxa i falta pel, i la salut no és que diga’m que baja be, l’alcohol es quasi una necesitat, un sustitut d’allò que hem falta, quan estic en el llit trompa el coixí te la seva forma.
Se que ells no deixen dormir al veí, i jo no el deixé en pau al posar música i films, per estar aburrit, alguns hem diuen que li ho deuria dir, però soc un covard i d’aquest embòlic no se com eixir, si vos dic la veritat fa més d’un any que no l’he vist, en el meu cap és un àngel que m’ajuda a seguir, encara quue a vegades hem delimita el sentir, hem fa sobrir, com escèptic que soc deuria dir, que és cosa del cervell que no és res més, la putà és que el cervell existeix, alguna part d’ell adoptat la seva forma, a voltes la veig en l’espill, quan crec que soc jo l’enemic, e intente pasar página i no puc,ademés pel matí ja no he senta be el suc, i bec, la meva decpció, buscant el seu cor en contenedors del meu amor, porte flors a les afòres del seu cor , sense colors, transparents com nostra situación, ella no és més que la meva ment, i la realitat, que qui no prefereix, el primer parraf, però encara així, no vull resignar-me a cuidar un gosset i un gatet, amb ella si, amb ella amb mi, amb ella allí no, amb tu i un gat, amb tu i n gos, jo li posaré Bobby, com li posaries tu al gat, no m’he d’arrastrar, això diuen no els agrà, soc un poeta escric el que senc, igual demà tinc un altre pensament, amb un gatet, amb un gosset.

No hay comentarios: