Buscar este blog

miércoles, 11 de noviembre de 2009

17cadaver de la vida(història d'una paranoia mental)

esquizofrenia ancestral
malalt d'alzheimer
que no recorda el futur
solució a la solució
fent el problema
i creant el dilema
pensament lineal
terme mig sagnant al cap

cadaver de la meva vida
caminant poc a poc
es suicida

a tres taules del final
psicomagnètic emocional
deutes amb el cor
economia de la passió
cau el cel en l'oscur matí
i el es el principi del camí

cadaver de la meva vida
caminant poc a poc
es suicida

salut psicosomàtica
hipocondria astral
autista extrovertit
clausgorafòbic
atronitats mentals
termofelicitat
autodidacta aprenent d'algú
oficial de la miseria
cadaver vivent
de la vida següent

cadaver de la meva vida
caminant poc a poc
es suicida

cadaver de la vida
cadaver de la vida
cadaver de la vida
caminant poc a poc
es suicida
caminant poc a poc
cadaver de la vida
cadaver de la meva vida

cadaver de la meva vida
caminant poc a poc
es suicida

No hay comentarios: