Buscar este blog

lunes, 23 de noviembre de 2009

is'hem(bonus track)

i s'hem alegra la vida
la vida que vixc
allò que volia
i jo ja no ho vuig
més perquè no ho necesite
perquè ara ja no t'estime
si totes aquelles rimes
parla-ven de vos
ara parlen de tot
convertit en animal
animal de carrer
gos sense amo
amic dels amics
sentin-me feliç
sense cap borratxera
alguna de vegades
no hem vindrà mal
però vaig vigilant
podria recaure
i tornar a plorar
és la barrera
que trenca el llimit
i dividix
si tot fora tan bonic
com avuí dic
la veritat
seria un poc aburrit
seria un poc aburrit
i s'hem m'alegra la vida
sense res ni més
perquè
vixc així més be
gaudint dels moments
aprofitant cada instant
totes aquelles obsesions
ja no estan
o viuen al container del meu subconscient
on ja fa temps
vivia jo
vivia jo
aquells records més bons que roins
ara mira com en ric d'ells
i jo pensava
que era tan important
que era tan important
i s'hem alegra la vida
i s'hem alegra la vida
si ara fins i tot em canvia la cara
i pase de més de tot
com em mira la gent
ara que jo els mire a ells
un poc per dalt
sense vacilar
sense vacilar
i que vos s'alegre la vida
feu-me el favor
que es tan sencilla
carrega amb la teva creu
i muite de risa
i muite de risa
que ja vaig darrere
ara he vingut a alegrar-vos la vida
que caiga tota la pena
i vinga amb nosaltres la vida
i escrivim estrofes de risa
i comença una nova era
tot va lligat
tot està relacionat
no pots canviar la personalitat
però actua si fa falta
si et fa més feliç
no vixques per tu
viu per a tots
que els alegrem la vida
i estarem contents tots

No hay comentarios: