Buscar este blog

domingo, 6 de junio de 2010

Ave cesar (on està tot el món)

com saber a certessa els sentiments
quins són els valors que prioritzem
on estan eixos aconteciments
que ahir la il.lusió vivia
amb els ulls enfocats
als nous esdeveniments
plou per la visió el meu temps
errates que fulminen errors
eren contraprodüents
i ara són infraeloqüents
esquive llums de propostes
amb un sol lluent
ja no escric a propósit
és a inconciència imparcial
redacta la tinta aquest mal
no m'impota si llitges o no
no m'importa si soc bo o que
no se si resistiré
de cap a caiguda aniré
sense fe
agnòstic e inmoral
sempre dins d'un terme büit
alcançant les utopies
desde el meu estat
desconectat del mòn real
revivint el mal de cap
soterrat amb la humanitat
ofegat per la capa atmosferal
vestint de color
a una raó irracional
per al comú establert
amb el seu pseudocert
imprudent i trascendent
imaginatiu boig dement
carència al cor
del cos somiat
sembre amb il.lusio
el meu comiat
i soc un monstre
de intel.lengència alternativat
despreciat per una societat
que ha enterrat el nostre
caminar alhora
de començar a parlar














i els murs de la ignorància són massa grans per a saltar a saber que ho se tot i tot era res, després de descobrir tots els perqués he arribat a conèixer el mòn un poc més,i desprecie el talent desaprofitat de les persones que han caigut en eixa massa de rates aglomerades manipulats per la codicia el vull més i la crítca hipocrita social que a menut fem des-fem anti anti anti simplement anti tu

No hay comentarios: