Buscar este blog

jueves, 19 de noviembre de 2009

el cafeti(un got de vi)

roig posa'm un got de vi
jo estic en el cafetí
mire el partidet
amb els amiguets
quin cul te
aquella noia de 15 anys
si soc efèbil!!!!!!!!!!!!!!
i que!!!!!!!!!!!!!!
roig ve ja això o que
roig que em secaré

un dia vaig parlar amb ella
no se com va sorgir
jo portava a la ma
un got de vi
i ella em deia
vull beure amb tu
la veritat es que si
se com va sorgir

després de tantes nits
de tans moments
de tant de sexe
la policia
amb sa mare i son pare
m'esposen
i esposat
jo creuaba la senda
que em duia al cafetí
deixan't arrere
qualsevol got de vi

la castracio química
no em va servir
més calent que un burro
en llibertat condicional
vaig anar a buscar-te
i en el piu moll
et vaig violar
perdona'm amor
no em podia aguantar
tu saps que et vull
i ara ja
no s'hem pot empalmar

No hay comentarios: