Buscar este blog

jueves, 19 de noviembre de 2009

almenys bona gent de vegades indesent(un got de vi)

nose si hui
no se si ací
no se si tu
em pregunte jo si
demanar-li consell
i no se a qui
s'hem gela la pell
no se ya com
no se ni per
la veritat
ja no se res

em pregunten i no se que dir
que no siga repetir
el teu nom
tantes voltes
com infinites
tante voltes que pegue
buscan-te i no estas
caus sols als somnis
vius dins del meu cap
estic morint
desangran-me en cada verç
cambrer posa`m un terç
no millor
un got de vi
i un altre got de vi
i infinits gots de vi.
i cante a la gent
algo indesent
i dorc en un parc
vixc en un mar
un mar de vi
de gots de vi

nena,nena,nena
estic consumin-me
ja estic podrin-me
perguen-me aberran-me
i no teua culpa
soc un desastre
soc un estúpid
ai,ai casi m'ho crec
si jo soc esplèndid
casi un poeta
tampoc soc un màrtir
almenys bona gent
de vegades un indesent
jo soc el gris
que vol doble o res
arriscant sense diners
arriscant per un got de vi

No hay comentarios: