Buscar este blog

martes, 27 de octubre de 2009

6Dins del meu cap(història d'una paranoia mental)

tu estàs dins del meu cap
res més que la imaginació
tu ho saps
algún dia llegiràs açò

el meu cor és el teu jardi
quants poemes necesite
per a fer-te feliç
60 tequiles i un got de vi

no se com ho has conseguit fer
clavant-me els teus ulls
has obert la hipoteca
dels meus sentiments
i no em queden diners

un dia et regalaré un llibre
amb tots els poemes que t'escrit
que sola els llixques de nit
i t'entretingues en el llit
pensant en mi

no és així el verdader camí
dins la probabilitat al desti
tan sls vull que sigues feliç
igual alguna lletra és corre
és per que plore quan escric

son els sentiments personificats?
causa-efecte?,és ciència?realitat?
és tot espiritual?
potser ,no crec, no se, yo que se

No hay comentarios: