Buscar este blog

martes, 27 de octubre de 2009

7Moment així,com astral(història d'una paranoia mental)

la ironia d'esta vida
que camina introvertida
a la sucursal
del correu de la moral
amb la pitjor noticia
melancolia,monotonia
records d'ahir
deixan-me intranquil
s'acumula el pes
i no se com eixir

puje a un món espiritual
transforme escenes del passat
amb situacions
que voldria haber contat

és un moment així com astral
refor-me el preterit imperfet
jo vixc al subconcient
amagat en un contenedor

torne a l'estat real
eixe lloc ancestral
la pluja dels ulls
els mil vull a l'aire
caiguent al büit

la paradoxa de quant en quant
que dia a dia jo hem vaig trobant
estic d'un intranquil impresionant
soc viu o estic somiant?

que és açò ja?
la farmacia,l'ambulatori
l'hospital,una desgracia
el tanatori
¿la crema de les cendres
dels versos més tendres?

No hay comentarios: