Buscar este blog

viernes, 26 de febrero de 2010

ja l'he perdut del tot(ja he prdut el cap del tot)

separa'm del temps, enterra'm en vida, critica cada verç, resucita melodia, torna cocaina, espai parcial incalculable, a la metafísica en temps real,verç creuat de imatges i paraules còncaves,com quan caves, i sols vols veure caves, i acabes en les cavernes alguna vegada en les tavernes, el cantó que s'alquila soc el client número tres i és tan trist, com antihigiènic, sino gastes condo apartat antes,dis-li a la receptora que prenga la de avuí demà o despusdemà, posa'm una voll-dam jose que estic marejat i són les 11 i el barça no ha marcat,ei tio cuidao per on vas que ma mare no em deixa tornar brut, no em mires així que ve la jalea real, la reina abella es esclava dels mascles,i a mi m'ascla tanta desgracia desafortunada femella tan bella com vella amb tanta o menos mamella,caradures de trages en bigot o barba, i afeitats,polítics querosènics del temps d'ahir i sempre,són tricornis amb síndrome de kranner que violen doncelles que fumen amb pipes de mimbre, s'encen la pipa el vestit,el poema,el teu món,el continent, el païs,l'autonomis, el poble i tu,culpable jo,pregunta per els setges jutges que m'han comdenat.

No hay comentarios: