Buscar este blog

jueves, 25 de febrero de 2010

sols mira(ja he perdut el cap del tot)

per fi ha vomitat la llengua el gat,estic un poc més il.lusionat,encara que comdenat per setge jutges d'un juzgat, que tinc el fetge malalt i em volen penjat, així i tot em senc trist,com els tres tristos tigres al tigral, acaricie els errors i comdene dels meus pensaments, els setges jutges són amenaçats de mort, si hem volen penjat el meu cadaver hauran de passar i penjeu-me un poc més alt que resucitaré per que el gat torne a vomitar la llengua i als tigres no és falte carn,si plou poc però per al poc que plou plou massa i tot,la plutja ha desnivellat ,el pol descongelat,les tempestes d'aire són ja una realitat, davant del jurat dels setges jutges i amb el fetge malalt ,disparé, que seguixc amb la llüita constant, que no em canse setge jutges condeneu-me per hedonista però no per anarcoidealista,aquell pas de català independentista, al final mel va robar el dentista, que és deixa obert el gas de la risa per no tindre penes ,les verdaderes comdenes estan ahí fora,mira-les, fa falta que te les diga ,sols mira,sols mira i setge jutges d'un juzgat que voleu aquest fetge deteriorat penjeu-me i mengeuse-lo amb la vostra dignitat.

No hay comentarios: