Buscar este blog

viernes, 12 de marzo de 2010

respira fort i tirat al precipici( ja he perdut eln cap del tot)

el teu pel respira nit,els teus ulls passió,el teu cos dessig i avuí m'he despertat pensant en tot açò,en un mal de cap de por en un breu mal d'amor,m'he fet 5 ibuprofenos he vomitat unes 15 voltes i amb tot açò que podria donar-te jo, que no fora més dolor, i si mire els teus ulls jo vull ser així que em brillen així que no tinguen por i que aporten calor,tanca els teus ulls i entregat a este desfet social,que no pot donar.te res tan sols entregar-te un sentiment que caurà deteriorat,de vegades voldria deixar-ho tot i arribar a ser persona almenys viure com viviu tots, tot seria tan fàcil vivint fora de la cova i dins de la ignorància, si em pare a pensar no puc soportar el dolor al meu cor i l'intente aliviar amb totes les drogues que hi han al mercat,i acabe tirat,ni els teus ulls són la mitat

No hay comentarios: