Buscar este blog

martes, 20 de abril de 2010

barretjat amb voll dam(multipolar)

barretjat amb voll dam, amb més desilusions tristes rimes plenes de decepcions i un adeu, adeu a un jo, un espill de barreres i fosses sèptiques cavalleria d'ahir, a un jo pegar-li un tir, de la basura tornar a resurgir, a un jo morir, perdut, on estic, quin racó del subconcient,quina fase residual de la meva ment, barrabàs t'esperes o t'en vas, adeu, somni ha tornat ha despertar del seu somni i queda catatònic,astral,poétic ja no,que no, no quedar mai,erguit,al sistema del mon del pensar exclüit,el dia la nit,la roca de l'esperit,cables mossegats per ratolins,l'atac de cinquanta piolins,xafant la vida caminant per porc espins i ballant amb submarins,animal,ofegat,soc contaminant i aparec al riu flotant,ningú beu ja de la meva sang,a hawai vuig esclatasangs i quedar-me,no tornar mai,volat el foc ha arribat,desquiciat,mile versus per tu e amat,occità,ni francés ni en valéncia,màgica desil.lusió,trobador d'aquell temps tan famos allí ací ja no és res,cendres,fum i palomes mortes,abelles i abismes,flatulències a la vàlvula nitral,en el cor una espiral,s'amaga per sort apun de rebentar i tacar els llençols de nit blanca solitaria,ahir avuí demà on has anat,perqué ja no estàs,trenca l'ànima temps real,demà destí ofegat,barretjat amb voll dam.

No hay comentarios: