Buscar este blog

miércoles, 19 de mayo de 2010

Entre nuvolets(entre nuvolets)

la gent al meu costat
hem pregunta
jonni on estàs?
no estic pensant amb ella
tampoc en una botella
ni tinc en la ment
salvar el món
no pense en ninguna aventura
no estic rallan-me-la

entre nuvolets
sense pensar en res
sense pensar que pense en res
sense pensar que pense que no estic pensant en res
en büit
no hi ha suro ni serrí

el cervell un dia va volar
a veure món
jo ara no el vul veure tornar
que´ho passe be allà on està

no estic enamorat
no pense en el demà
tampoc en la voll-damm
no pense en follar
ni en els meus morts
no pense simplement
tan simple
que és incoherent
que pense en pensar

entre nuvolets
sense pensar en res
sense pensar que pense en res
sense pensar que pense que no estic pensant en res
en büit
no hi ha suro ni serrí

No hay comentarios: