Buscar este blog

viernes, 28 de mayo de 2010

es complicat (Pròleg a el precipici on m'he de tirar)

Ja estic travessant els llímits
no se si trigaré molt
hen deixar d'escriure
volem recurtar-me
el temps per expressar-me
volen assertivament violar-me
estan acabant amb mi
apunt estic de posar punt i fi
venen a tallar.me el camí
busquen destroçar-me per dins
amb un públic partit
excèntric i molt divertit
m'ho he passat be
jure que ús extranyaré
per sempre vos recordaré
encara no és la despedida
eixa la celebrarem bufats
també puga ser
m'estic precipitant
i actuar en llocs adequats
jo volia un escenari sancer
per deleïtar-vos
amb teatre poètic
la gent encara dubta
de la meva capacitat
s'acosta un final
una barrera
que no puc creuar
no volia fama
sols volia actuar
i ara hem senc decepcionat
tinc ganes d'acabar
però enmarcaré
tot el historial
amb paper reciclat
i enquadernaré
tota una història
d'una paranoia mental
i ahí quedarà enmarcat
tot allò no establert
en les regles del mercat
de moment seguiré escrivint
vivint, sentint i consumint
l'ànima pudorosa
i eixe destí
complicat del gos rabiós
que s'està venint avall
quan pensa
en el futur congelat
de moment seguiré composant
les paraules
que amb destressa
hem venen al cap

No hay comentarios: