Buscar este blog

lunes, 17 de mayo de 2010

Felicitat artificial (Entre nuvolets)

En els meus núvols puc trobar
la felicitat artificial
aquella que va
més allà d'un bar
no més d'un supernercat
desprotegit i desmotivat
Martí dispara fletxes de colors
a un sant, amb un arc
després de ploure tant
els teus ulls s'estan tancant
mirant un altre costat
camine esperant l'oportunitat
d'agafar-te les mans
ell te les agafaf
com protegin-te d'algún mal
jo plore ranes
i algún altre animal
Noé passa amb l'arca
i s'en va
amb els animals
el fi fi del món va a arribar
al bar del meu cor
el cor va a explotar
a rebentar
en els meus nuvolets vuig morar
i tornar a probar
aquelles coses que hem provoquen
la felicitat artificial
quan la conciència torna
hem fa mal
avuí hi ha tormenta inclús
en els meus nuvolets
son negres ja no son
de colorets
ell et clava la llengua
per dalt i per baix
i un altre llamp al meu cap
hi ha desrts oberts
amb plutja i sang
misteris resolts
en l'emboscada
ell t'agafa les mans
et besa la boca
com un dia
volia jo
com encara vuig jo
com encara voldràs tu....

No hay comentarios: