Buscar este blog

martes, 10 de mayo de 2011

Entre vins i poesia ( variant envoltoris de cristall)

La vaig conèixer en la barra en un moment, que anava més content de lo habitual, li repetia algunes frases i el seu somriure era celestial, hem convidaba a mirar els seus ulls, i jo hem quedava apoyat pensant si els àngels existiran de veritat.

Vaig passar tota la nit jugant amb els amics, ballant i disfrutant dels concerts i del alcohol, fins que vaig caure en un silló jo ja no podia més i ella s'en va anar.

Hem vaig arrepentir de no poder-li dir:

Si no tens novio nena m'oferixc voluntari, firmem-ho davant notari, fes un cercle en aquest dia del calendari, crec i no se cert que estic enamoran-me, posa un vi pa bufar-me i deixem al final la degustació, ahí darrere crec, hi ha una habitació, algú ha deixa dos veles i poemes per a nosaltres dos, i si preferèixes, anem a vore amaneixer junt al riu amb els ànecs, no se si vaig perdre el control.

Ara tan sols se el nom i k li agrada el r'n'r, no se si algún dia ens creuarem, i la nit va passar, entre, birres i vinets, herberos i concerts, porrets i poesies, rises i pastilles.

No hay comentarios: