Buscar este blog

domingo, 21 de marzo de 2010

el ying-yang ( o no)

se que tu estaràs amb mi a la primera llum llunar,en una galaxia diferent en dimensions paral.leles,dona'm la ma, vine ajuda'm a escapar ja no queden persones com jo,que preferixen paper boli i bon vi,que parlen d'amor encara que sone cursi,que som dels àntics de ramell i targetes de plenar-te el llit de petals,de fer l'amor a manera d'amants encara que no et tor-ne a veure més,que parec l'amant ideal,però tinc la part oscura aquella que em veu per terra,quan bec més del compte que és quasi sempre,qun alguna volta em drogue,quan em tor-ne animal i tot don igual,quan em perc de mi, quan el que dic no te sentit i si estàs amb mi a la primerallum llunar desperta'm mre del somni que de segur ho estava somiant.

No hay comentarios: