Buscar este blog

lunes, 26 de abril de 2010

Que m'odies(a flor de pell)

no m'oblides mai
no vaig ser bo
no m'oblides
si ús plau
recorda'm
i recorda
que erem
sempre tu i jo
tot res
una sola
persona
que vola
en l'aire
i l'avió
en la distància
ens va trencar
separar
aquest caminar
en el meu pesar
del mal que et vaig
realitzar
de mi vas escapar

i no agüante
que m'odies
sols per no estimar-me
no sopor-te
que m'odies
sols per oblidar-me

reconec
que no fou
el millor
temps del mon
però
recorda'm
per favor


no agüante
que m'odies
sols per no estimar-me
no sopor-te
que m'odies
sols per oblidar-me

ja no hi ha
més que dir
amor meu
tu vas decidir
i ara vius en alberic
intentant calmar
amb els fàrmacs
que t'han receptat
el prozac,el lorazepam
dins d'un mon
on no
estàs tú


no agüante
que m'odies
sols per no estimar-me
no sopor-te
que m'odies
sols per oblidar-me

No hay comentarios: