Buscar este blog

lunes, 26 de abril de 2010

Simple i tòpic(a flor de pell)

el teu silenci avuí
el meu cantar aquí
la veu que senc
sol dins del meu cap
que hem diu
nena m'estàs enamorant
seguixc cantant
o recitant
fen-me il.lusions
de falses cançons
allò que mai serà
dins del meu cor
les teves mans
el teu pel la foscor
del meu mal d'amor

a la barra del teu bar
simple i tòpic
bebent per oblidar
el que mai podré recordar
sense psicotròpics

hem sente en els bancs
esperant veure't passar
i passar passes
passes passant
en un instant
al meu llit
m'estic aliviant
en les teves mans pensant
i quan me acabat de masturbar
baixe del pis

a la barra del teu bar
simple i tòpic
bebent per oblidar
el que mai podré recordar
sense psicotròpics

ja no seré jo
no mai més
tindré més il.lusions
que t'inclüisquen
en poemes o cançons

a qui vuig enganyar
no et puc oblidar
no et puc recordar

a qui vuig enganyar
els meus ulls són un mar
i aquestos versos són per vos

a qui vuig enganyar
si no és a mi
no se realment a qui

a la barra del teu bar
simple i tòpic
bebent per oblidar
el que mai podré recordar
sense psicotròpics

No hay comentarios: