Buscar este blog

lunes, 26 de abril de 2010

Quina culpa tinc jo(a flor de pell)

jo soc tan culpable i tan ignorant
que no hem surt res be
que t'estava oblidant
jo que vuig aliviar les penes
amb alcohol tant fort
que pareix de cremar
ara que hem creme
hem faltes tú

quina culpa tinc jo
si bec güisqui fins de dia
ja no estàs tú
que hem feies companyia

cada volta que et veig amb ell
m'ataca la melancolia
m'arriva la monotonia
quina culpa tinc jo
si ara el güisqui
forma part de la meva vida

quina culpa tinc jo
si bec güisqui fins de dia
ja no estàs tú
que hem feies companyia

encara recorde aquella nit
en un banc sentats i la teva veu
dien-me ja no ets bo per mi
en aquella festa soliatri
i tu amb ell
la droga la mescla
i vaig caure estés

quina culpa tinc jo
si bec güisqui fins de dia
ja no estàs tú
que hem feies companyia
Publicar un comentario