Buscar este blog

domingo, 23 de mayo de 2010

Adeu amic (Entre nuvolets)

El meu amic sempre amb mi, avuí et dic adeu amic, mai oblidaré aquells temps i juré que a ningú mai tant estimaré, adeu xixot, se que no vols que estiga trist,brindaré pels temps en que estaves ací, adeu amic vaig ser testic, en 15 anys fa 15 anys, t'estime amic, et recordaré totes les nits i jugarem amic.

Adeu i fins sempre, recordaré miraré darrere en el tempsi plasmaré aquells 15 anys, la meva najor felicitat, arribava a casa, hem lladrabes i botaves, estaves tant content i jugava amb tu, et contava penes i alegries, et treia al carrer si volies, mai et faltava menjar ni aigua, i en casa tu sempre baix la taula, et vas fer amo i senyor del sofà, i en el corral els dos al solet llegia llibres i tu al meu costaet, corries i et corries quan una gossa veies la persuguies, adeu i fins sempre, gracies per el temps compartit, no t'oblidarem mai.

si amic meu és l'hora del nostre adeu, en cada mirada o lladrit, vas ser l'amo del carrer i del corral aüllant a la lluna de la flor d'aquell nyisprer, la felicitat en la meva infància, un refugi en l'adolescència, el meu confessor ja major, el meu millor amic, el més fidel testic, a qui li contava la veritat, totes les meves pors els mals d'amors, consolaves els meus plors, per sempre tu, fins sempre amic.

Ara eres l'energia que hem faltava, seràs el meu àngel de la guarda, tot serà possible si se que tu........si amic és l'hora del nostre adeu.

GRACIES BOBBY

No hay comentarios: