Buscar este blog

domingo, 23 de mayo de 2010

Per que he escrit aÇò? (Entre nuvolets)

No puc evitar plorar al llegir adeu amic
m'estic posant sentimental
i escriuré allò
que realment hem fa mal
quan senc la soledat
senc no ser ningú
que no valc per a res
quan tu insinues no
quan he tret un tres
quan no hem dius res
quan bec al teu portal
esperant un milacre
sang i tinta dilüinse
amb neurones caducades
a l'espera jo m'endin-se
les nits repetin-se
les vesprades destroçades
el matí il.lusionan-me
potser deixe d'escriure
ja no s'hem dona be
tan sols puc descriure
els meus sentiments
estic deixant de valorar-me
no soc capaç de conquistar-te
a la pròxima vaig a besar-te
que passe el que passe
almenys a el dubte tancat
li faré un forat
no soc capaç de mentir
odié tenir que dir
la veritat
però pareix
que el gat
després de vomitar
la llengua
se l'ha menjat.

No hay comentarios: