Buscar este blog

jueves, 24 de marzo de 2011

xy(variant envoltoris de cristalls)

com dir-te eixes coses que no m'atrevisc?
no se tal volta per missatge, que fred
com puc despejar la incognita?
x és igual a veu(xy), o tal volta
més complicat.
No se si és el vi que acabe de guardar
o el cor que comença a desvariar
tarta de llima no se si t'estime
molt menys si m'estimes
tampoc si saps qui soc
qui és la x?
qui és la y?
i si s'han de multiplicar
dividir o enamorar
no tinc les paraules necesaries
per resoldre el problema
i corre per les venes el vi
per parlar-te més llençat
i no vocalitze
perquè vaig tot mamat
i el veig el dilluns
el dimarts, el dimecres y el dijous
sort que no hem llitges nena
t'enteraries de el que hem passa
i açò és un secret compartit
amb els meus seguidors
alçem una copa tots
i brindem
que gracies a blogg per poder-me
desahogar
encara que preferiria follar-te
que me la mames, xuplaterla
i lo romàntic també
etcetera

No hay comentarios: