Buscar este blog

miércoles, 30 de noviembre de 2011

Casi un whatssap ( zombies tecnològics)

una volta caus en els braços de la veritat, veus que tot és pitjor que com quan t'ho havien contat,sincerament, quasi tots ho sabreu, i obric la porta a qui vullga entrar, al meu funeral, tan sols soc lletra, jo ja no estic, tan sols aquesta lletra, eixe soc jo, ara podeu dir-me quina és la vostra concepció,, si les paraules venen de dins del vostre cor, sino podeu perdrevos en un contenedor, jo en eixos llocs ha sigut on he pogut trobar calor, i vosaltres no crec que ho trobeu diferent a la vostra puta vida miserable indesent, les multinacionals ja picotetgen els cadavers, ésta vegada les colonies no ús salven, i contra vosaltres van a tornar-se totes les armes, i tu no t'alarmes i encara m'exclames que son necesaries.

ja tot es basa en el negoci el oci entre les persones és fictici, soc víctima del genocidi, de la política del terror entre humans sense mirar al de dalt, si voleu tindre-ho clar, jo no parle de polítics ni de titireters, jo parle de vosaltres, que sou qui ho utiltzeu, el misteri no està molt més lluny de l'euro i la poca dignitat que vos queda capullos.

No hay comentarios: